رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد: از ابتدای ماه صفر تا صبح امروز - چهارم شهریور - ۶۰ میلیون تردد در راههای منتهی به مرزهای زمینی با کشور عراق به ثبت رسید و در این مدت تعداد جان باختگان تصادف جاده ای کاهش ۴ درصدی داشته است.

تعداد جان باختگان تصادف جاده‌ای در ماه صفر کاهش ۴ درصدی داشته است

سردار سیدتیمور حسینی عصر روز یکشنبه درباره آخرین وضعیت ترافیکی مسیرهای منتهی به مرزهای غربی کشور و تردد زائران اربعین اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر تا ساعت ۸ صبح ۴ شهریور ماه، بیش از ۶۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی به مرزهای زمینی ثبت شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: مرز مهران با ۴۵ درصد بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است، پس از آن، شلمچه با ۲۳ درصد، خسروی ۱۳ درصد، چذابه ۱۱ درصد و باشماق و تمرچین هر کدام با ۳ درصد و مرزهای هوایی نیز ۵ درصد از تردد کل را به خود اختصاص داده‌اند.

وی درباره حوادث ترافیکی نیز اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر تا ساعت ۲۴ شب ۳ شهریور ماه در ۱۷ تصادف فوتی، ۲۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و در ۷۹ تصادف جرحی، ۱۶۲ نفر نیز مصدوم شده‌اند.

سردار حسینی ادامه داد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته(۱۴۰۲) نشان می دهد که تعداد جانباختگان تصادفات ۴ درصد و تصادفات جرحی ۳۷ درصد کاهش داشته است.

وی یادآور شد: آمار تصادفات اتباع خارجی در این آمار لحاظ نشده و ارقام اعلام شده در خصوص فوتی‌ها پس از تأیید نهایی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور همچنین گفت: تاکنون سه هزار و ۲۸ خودرو که در محل نامناسب پارک شده بودند، اعمال قانون شده و به پارکینگ منتقل شدند و برای مالکان این خودروها نیز پیامک اطلاع‌رسانی ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.